Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2012

The opposite of love's indifference

Μαύρες μουντζούρες σε κατάλευκες σελίδες
και άδειο από λόγια το στόμα μου·
γιατί είμαι μαζί σου Μάρκο Μπιένο.
Κι εδώ στην Πράγα δεν έχω ανάγκη από περιγραφές.
Μιλά η ιστορία καλύτερα απ' τις ιστορίες μου·
καμαρώνοντας για το Στάρε και το Νόβε Μιέστο.

Είμαι μαζί σου Μάρκο Μπιένο
στο Παρίσι
μ' ένα καυτό καπουτσίνο στο δεξί χέρι
και μια χάρτινη σακούλα με πέντε κρουασάν στ' αριστερό
αγορασμένα από μια μικρή πατισερί στη Μποναπάρτ·
κι η καπαρντίνα κουμπωμένη ως απάνω.

Είμαι μαζί σου Μάρκο Μπιένο στο Λονδίνο,
μέσα στον υπόγειο να προσέχω τις ανακοινώσεις
για τυχόν βόμβες και τρομοκρατικές επιθέσεις όπως τότε.
Ύστερα στα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ να σου λέω πως
κι ο Όθωνας τα ίδια είχε.

Είμαι μαζί σου Μάρκο Μπιένο στα σοκάκια της Ρώμης.
Σε σέρνω από τη μια πιάτσα στην άλλη
κι ακουμπώ το ηλιοκαμένο σου κορμί με λαγνεία
προκαλώντας τις Ιταλίδες που σε κοιτάζουν μόλις γυρίσω το κεφάλι μου.

Πάλι μαζί σου Μάρκο στην Αθήνα.
Κι απ' το γραφείο μου έχω καλύτερη θέα κι απ' αυτή στη Σκωτία·
στο κάθισμα του Αρθούρου.
Από 'δω που κάθομαι, βλέπω εσένα.
Καλημέρα, Μπιένο μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: