Σάββατο 5 Μαΐου 2012

Λίνδος

Τι νιώθω ρωτάς˙
μάθε λοιπόν.

Νιώθω αγάπη για σένα.
Νιώθω να πλημμυρίζω από χρώματα,
να μοιάζει η καρδιά μου με ανοιξιάτικο ουρανό.
Νιώθω κάτι που κάνει το στομάχι να δένει κόμπο˙
το σύνδρομο της ερωτευμένης πεταλούδας.
Νιώθω αυτό που θες να γράψεις για τον άλλο ένα ολόκληρο βιβλίο,
ή και δυο˙
αλλά μάλλον δε θα τα καταφέρεις ποτέ.

Νιώθω κι άλλα πολλά,
όμως πού να βρω αρκετό χαρτί να στα γράψω
και ποιο μολύβι θα αντέξει στα πυρωμένα μου δάκτυλα;

Νιώθω ωραία με σένα..
εδώ και καιρό.. 

5 σχόλια:

rainmaker's phantom είπε...

τι όμορφο*
Καλό απόγευμα!

bethamphetamine είπε...

Ευχαριστώ πολύ!
Καλό απόγευμα και σε σένα :)

χαμένη σε ένα ατέρμονο όνειρο είπε...

πόσα νιώθω για σένα..εσύ ποτέ δεν θα μάθεις.δεν αξίζει..ποτέ δεν άξιζε.

~πανέμορφο

Καλώς σε βρήκα,λοιπόν.

=)

bethamphetamine είπε...

"Πριν πω «δεν σ’ αγαπώ»,
με ένιωσες.
Το ψέμα μεγάλο κι εγώ δειλή."

Χάρηκα κι εγώ για την ανακάλυψη!

χαμένη σε ένα ατέρμονο όνειρο είπε...

ωω τιμή μου!