Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

Walk Away

Είμαι αδύναμη
κι αδύνατη πολύ.
Ξανθιά, χλωμή
δύο φορές το γέλιο μου κραυγή.

Να κρατιέμαι από σένα
και να μου δίνεις τροφή
να ανθίζω για σένα
τις μέρες που αναστενάζω το πρωί

μ' ένα πόνο στην κοιλιά
κι ένα σφάχτη στα πλευρά
απ' το φαϊ που λείπει κι από μια αδέσποτη κλωτσιά

με μια πλέιλιστ στο ριπίτ
το παρελθόν μου να θυμίζουν οι φωνές στα ρεφραίν
να αηδιάζω και μη γυρνάω πίσω

πέντε κιλά βαρύτερη όμως το προτιμώ
τώρα ζω
πριν κατάπινα υποκατάστατα μήπως νιώσω κάτι πιο
πιο αληθινό από πείνα και κόκαλα
στο στήθος μου

Ξύπνησα και μ' ολοκάθαρο μυαλό
σε ζητώ
να με βγάλεις έξω
να μείνουμε σπίτι για φαγητό
κι ό,τι προκύψει αγάπης πράξη

Κράτα με σφικτά απ' τη μέση
και μπορώ να σου υποσχεθώ πως προσπαθώ
από δω και μπρος
από δω και για πάντα


*http://8tracks.com/haroula-k/bits-and-bobs*